שחרור שכמות וגב עליון - תרגיל לאיזון חגורת הכתפיים

תרגיל זה מסייע להקל על כאבים בגב העליון ובין השכמות.

התרגיל הוא תרגיל משיטת סוטאי – כלומר יוצר איזון שרירי – הוא לא תרגיל חיזוק או שחרור, אלא איזון. כתוצאה מהאיזון יש הקלה בכאבים.

התרגיל למעשה מאזן את חגורת הכתפיים והחזה – הוא טוב גם לכאבים, כאמור, אך גם למצבים בהם הכתפיים לא מאוזנות כאשר כתף אחת מוטה פנימה / קדימה יחסית לשניה (טוויסט בגב העליון ובית החזה).

כמו בכל תרגילי הסוטאי, גם כאן חשוב להקפיד על:

  • ביצוע התרגיל לצד שנוח יותר בבדיקה הראשונית
  • התנועה תמיד מתבצעת רק בהוצאת אוויר ולא בהכנסת אוויר
  • המטרה היא להגיע לאיזון בין הצדדים במהלך הבדיקה (ששתי הידיים ירגישו אותו דבר)
  • מקסימום 5 סטים של 5 חזרות בתרגול

 

בהצלחה!

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

תרגיל להקלה על כאבי גב עליון, כתפיים ושכמות