תרגילי חיזוק שכמות וגב עליון

שרירי שכמות וגב עליון חלשים גורמים לפלג הגוף העליון שלנו לקרוס קדימה, לבית החזה להסגר, לגב העליון להמתח, ובמקרים חמורים יותר – הצוואר גם יכול להיפגע בגלל הפיצוי.

שרירים חלשים בגב העליון ובשכות נובעים בעיקר מחוסר פעילות בשילוב ישיבה ממושכת (עבודה משרדית או מול המחשב הם גורמים עיקריים לכך).

חיזוק שרירי השכמות והגב העליון (בשילוב פתיחה והגמשה של בית החזה והכתפיים) ישפר את היציבה שלכם, יגרום להם להיות פחות כפופים ולסבול פחות מכאבי גב עליון וצוואר.

בסרטון מוצגים תרגילים לחיזוק שכמות ושרירי גב עליון. התרגילים מועברים ע"י מריוס אברמוב, מאמן כושר.

שימו לב – התרגילים הקלים יותר מופיעים בתחילת הסרטון הראשון, ועם המשך הסרטון התרגילים הופכים מאתגרים ומורכבים יותר.

אין חובה לבצע את כל התרגילים. אתם יכולים לבחור לכם 5-6 תרגילים שנוח לכם לבצע, ולהתמקד בהם.

צפיה מהנה 🙂

כתיבת תגובה

תרגילים לחיזוק שרירי שכמות וגב עליון