תרגיל לכאבי צוואר בישיבה ממושכת מול המחשב

תרגיל זה מתאים בעיקר לאנשים שיושבים הרבה מול המחשב וסובלים מכאבי צוואר. 

רוב האנשים יושבים לא נכון לאורך זמן, פלג הגוף העליון (כתפיים, בית חזה) קורס לפנים, והראש מוטה כלפי מעלה כדי לפצות על הקריסה. דבר זה גורם למתח שרירי גבוה בעורף, ולאורך זמן עלול גם לגרום לקריסה של הצוואר והראש לפנים, קיצור שרירי העורף ואפילו יצירת קיפוזיס בגב העליון (גיבנת) ולחץ גבוה על הצוואר.

התרגיל פשוט לביצוע בכל מקום – ברמזור, במשרד, בבית. יש לבצע את התרגיל 3 פעמים למשך דקה, כמה פעמים ביום לפי הצורך.

שימו לב שכאשר אתם מבצעים את התרגיל אתם מרפים את הראש ובעצם רק תומכים אותו עם האצבעות שלכם.

כתיבת תגובה

תרגיל לכאבי צוואר בישיבה מול המחשב וקריסה של הצוואר לפנים