תרגילים לביצוע במשרד - הקלה על כאבים

משבר הקורונה השפיע על כל העולם ועל כל האוכלוסייה. חלק מההשפעות המרחיקות של המשבר הוא מעבר הרבה אנשים לעבודה מהבית, וביצוע פגישות אונליין בזום או בפלטפורמות אחרות.

כחלק מהתהליך הזה, הרבה אנשים התחילו לשבת הרבה יותר שעות מול מחשב, עם מינימום תנועתיות. אמנם, גם לפני כן הם עבדו בעבודה משרדית או מול מחשב, אבל לפחות חלק מהפגישות היו פרונטליות, היה יותר זמן הפסקות, או התעסקות בעבודה שהיא לא רק מסך.

כתוצאה מהעליה בכמות השעות מול המסך, ובאופי העבודה מול המסך, ישנה עלייה ברורה בכאבים – גב תחתון, ברכיים, מפרקים (מרפקים, מפרקי כף היד) – ובראש כל אלה החמרה בבעיות צוואר וראש.

המנח הלא טבעי מול המסך לאורך שעות וימים גורם להרבה בעיות צוואר חדשות או להחמרה בישנות. במקביל, גם בגלל הלחץ על שרירי הצוואר והחוליות אך גם בגלל המאמץ לעיניים – ישנה עליה דרמטית בפניות בגלל כאבי ראש ומיגרנות.

בעקבות העליה הדרמטיות בפניות לטיפול בגלל הנושאים שצוינו מעלה – אני מפרסם מחדש את סדרת הטיפים שלי בנושא – תרגילים ומתיחות לביצוע במשרד או מול המחשב.

הפעם מדובר ב-5 סרטונים, כל אחד מתמקד באיזור אחר – כאבי צוואר בישיבה, כאבי כתפיים בישיבה, כאבי גב בישביה, כאבי מפרקים ופרקים וכו'. בנוסף, אתם מוזמנים גם לצפות בסרטון עם הסבר על ישיבה נכונה במשרד ומול המחשב.

צפיה מועילה!

תרגילים כלליים לביצוע במשרד

תרגילים לצוואר וכתפיים

תרגילים לכתפיים, מרפקים וידיים

תרגילים לגב תחתון

טיפים לישיבה נכונה מול מחשב, למניעה של כאבים

כתיבת תגובה

תרגילים למשרד  להקלה על כאבי צוואר, כתפיים, גב ומפרקים