כאבי גב תחתון - תרגילים לשחרור גב תחתון תפוס

גב תחתון תפוס או כאבי גב תחתון הם התופעה הכי נפוצה בתחום האורתופדי בעולם המערבי.

ישיבה ממושכת, חוסר פעילות, חולשת שרירים או להיפך – מאמץ יתר, יכולים לגרום לכאבים בגב התחתון. 

כאבי גב תחתון יכולים להיות אקוטיים – נתפס לכם הגב בפתאומיות ואתם לא יכולים לזוז, או יכולים לזוז עם הרבה כאבים; או כאבי גב תחתון כרוניים, הנובעים מגורמים שונים.

כך או כך, אם כואב לכם הגב התחתון, או שהוא סתם נוקשה ולא גמיש, התרגילים המוצגים בסרטונים הבאים יכולים לעזור לכם. מאוד.

בסרטון הראשון תראו תרגילים לשחרור גב תחתון אקוטי – כאשר יש מגבלה משמעותית בתנועה וכאב חזק.

בסרטון השני תראו תרגילים שמתאימים יותר לשלב שאחרי – שהגב קצת השתחרר, או שהוא פחות כואב. התרגילים בסרטונים, גם בראשון וגם בשני, יכולים מאוד להתאים לכאבי גב תחתון כרוניים.

צפיה מהנה!

כתיבת תגובה

כאבי גב תחתון – תרגילים לשחרור גב תחתון תפוס