איך להרים חפץ כבד מהרצפה מבלי לסכן את הגב

מי לא מכיר את זה שניסיתם להרים משהו מהרצפה, אפילו משהו קל (כמו שקית, משחק של הילד וכו') – והופ! הגב נתקע, נתפס וקשה לכם לזוז, מה שעלול להמשך כמה ימים טובים.

אם אתם לא מכירים את זה – אשריכם 😉 אבל אם זה קרה לכם בעבר ואתם רוצים להמנע מזה, או אם אתם סתם לא רוצים לסכן לעצמכם את הגב התחתון כשאתם מרימים משהו מהרצפה, הטיפ הזה הוא בשבילכם.

הרמה נכונה, בעזרת גיוס שרירי הרגליים, שמירה על מנח גב תחתון זקוף וצוואר נייטרלי תוך החזקת שרירי הבטן – תמנע מכם צרות כשתנסו להרים משהו מהרצפה.

צפיה מהנה!

כתיבת תגובה

איך להרים חפץ מהרצפה מבלי לסכן את הגב