כאבי ברכיים - תרגילים לכאבי ברכיים, חימום לברכיים

כאבי ברכיים יכולים לנבוע מגורמים רבים ושונים – דלקת אקוטית או כרונית, שחיקת סחוס, קרע במיניסקוס, קרע או מתיחה של רצועות, דלקת מפרקים ראומטית, דלקת מפרקים ניוונית, חבלה, בורסיטיס ועוד…

כך או כך, לרוב – אם כואב לכם כשאתם קמים מישיבה, או שכואב לכם בהליכה או בפעילות גופנית –  תרגילי חימום והנעה לברכיים יכולים לעזור לכם עם הכאבים, ובחלק מהמקרים גם להעלים אותם לגמרי.

גם אם אתם סובלים מנוקשות בברכיים, חימום והנעה יכולים לעזור. 

שימו לב, אלה לא תרגילים לחיזוק ברכיים – אלא תרגילים לחימום, הנעה והקלה על כאבים. 

מומלץ לבצע את התרגילים לפני שאתם יודעים שהכאב מופיע – בבוקר, לפני הליכה או פעילות גופנית, לאחר ישיבה ממושכת וכו'.

 

כתיבת תגובה

כאבי ברכיים – תרגילים לכאבי ברכיים